قیمت کاندوم خاردار نی نی سایت
نوشته شده توسط : سمانه

قیمت کاندوم خاردار نی نی سایت، نحوه استفاده از کاندوم نی نی سایت هم به این مسئله آموزشی که در بین زوجین بسیار مهم است پرداخته است. اگر برای بارهای ابتدایی است که از کاندوم استفاده می کنید لازم است تا این مقاله را در فروشگاه لوازم بهداشتی بطور کامل مطالعه کنید. با توجه به اینکه خیلی از افراد هنوز طریقه صحیح استفاده از کاندوم را هنوز یاد نگرفته اند تصمیم گرفتیم تا آموزش و نحوه صحیح استفاده از کاندوم که در سایت نی نی سایت درباره آن توضیحاتی را بیان نموده اند و تجربیات زوجین را در اختیار کاربران قرار داده اند را شرح دهیم.

 

پک خرید مخصوص آقایان ( شامل کاندوم، اسپری تاخیری، ژل حجم دهنده ) فقط 165.000 تومان

تلفن پشتیبانی ساعات تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب یکسره ( ارسال فوری ) 09333232010

نحوه استفاده از کاندوم نی نی سایت چگونه است؟ در بسیاری از مواقع پیش آمده که زوجین برای برقرار رابطه نمیدانند که چگونه از کاندوم استفاده کنند، در این بخش از سایت نی نی سایت که در فروشگاه بهداشت یار توضیحاتی را ارائه کرده‌ایم می توانید کمک بگیرید. کاندوم یک وسیله لاتکس با کیفیت بوده که قیمت کاندوم خاردار نی نی سایت به عنوان محافظت باعث جلوگیری از یک سری موارد از جمله بیماری های واژینال می شود. برای خرید کاندوم می توانید در بخش کاندوم کدکس اقدام کنید همچنین نظر شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

احتمالاً می‌دانید که نباید کاندوم را در کیف پول یا کیف خود نگهداری کنید، اما گاهی اوقات این وضعیت اجتناب ناپذیر است. اگر این کار را انجام دادید، حتماً روی بسته کاندوم را از نظر علائم اصطکاک بررسی کنید. اگر رنگ بسته از بین رفته باشد، احتمالاً کاندوم داخل آن نیز ساییده شده است. این بدان معنی است که احتمال شکستن آن بیشتر است، بنابراین آن را دور بیندازید و یک کاندوم جدید تهیه کنید.

آموزش استفاده از کاندوم

کاندوم های بیرونی یک روش مانع محافظتی هستند. آن ها نوک و تنه آلت تناسلی را می پوشانند و جلوی انزال مایع منی را که در طول ارگاسم آزاد می شود، می گیرند. از کاندوم بیرونی می توان برای رابطه جنسی واژینال، مقعدی یا دهانی استفاده کرد. این کاندوم ها نه تنها می توانند از بارداری ناخواسته محافظت کنند، بلکه می توانند از انتقال عفونت های قیمت کاندوم خاردار نی نی سایت مقاربتی و سایر باکتری ها بین همسران جلوگیری کنند.

در اینجا نحوه استفاده صحیح از کاندوم خارجی آورده شده است:

  • لفاف بسته کاندوم را با دقت باز کنید. از دندان یا قیچی برای انجام این کار استفاده نکنید، زیرا هر دو آن ها ممکن است به طور تصادفی کاندوم را پاره یا سوراخ کنند.
  • کاندوم را از نظر آسیب یا ساییدگی که ممکن است باعث از کار افتادن آن شوند، بررسی کنید.
  • لبه کاندوم را در یک دست بگیرید. نوک کاندوم را با انگشت شست و انگشت سبابه فشار دهید.
  • کاندوم را روی آلت تناسلی بغلتانید و مطمئن شوید که لبه آن در بخش خارجی قرار گرفته است. اگر لبه کاندوم زیر آن است و به درستی نمی چرخد، کاندوم را بردارید و دور بیندازید. زیرا این احتمال وجود دارد که مقداری از پیشاب بر روی کاندوم باشد و از آنجا که پیشاب ممکن است حاوی مقادیر کمی مایع منی و اسپرم باشد، در صورت دور نینداختن کاندوم و استفاده از آن، احتمال بارداری وجود دارد.
  • اگر می خواهید میزان اصطکاک را کاهش دهید، چند قطره از یک لوبریکانت بر پایه آب را به قسمت بیرونی کاندوم بمالید. استفاده از لوبریکانت همچنین می تواند حس جنسی را افزایش دهد.
  • پس از ارگاسم یا انزال، در حالی که آلت تناسلی مردانه هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید آن را از بدن خانم بیرون بکشید. در حالی که کاندوم را بیرون می آورید، آن را با یک دست در جای خود نگه دارید. نگه داشتن کاندوم از لغزش آن که می تواند مایع منی یا مایعات دیگر را وارد بدن همسرتان کند، جلوگیری خواهد کرد.

نحوه استفاده از کاندوم داخلی

کاندوم های داخلی بزرگتر از کاندوم های بیرونی هستند. با این حال، اکثر مردم هنوز هم می توانند به راحتی و به طور موثر قیمت کاندوم خاردار نی نی سایت از آن ها استفاده کنند. کاندوم داخلی عمدتا برای رابطه جنسی واژینال استفاده می شود، اما می توان از آن برای رابطه جنسی مقعدی نیز استفاده کرد. مانند کاندوم های خارجی، کاندوم های داخلی نیز در صورت استفاده صحیح در پیشگیری از بارداری و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی بسیار موثر هستند.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: